خبر فوری

برگزاری مانور زلزله در مهاباد

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، دومین مانور زلزله برای مقابله با حوادث غیر مترقبه به همت تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش مستقر در مهاباد و همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. 

سرهنگ خاطری، معاون هماهنگ کننده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد گفت: به دلیل قرار گرفتن کشورمان در منطقه‌ای زلزله خیز، این مانور برای ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان برگزار و در آن راه‌های آمادگی، مقابله، نحوه برخورد اولیه با زلزله و چگونگی امداد رسانی به آسیب دیدگان احتمالی به دانش آموزان آموزش داده شد.

رفیع نیا، مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان مهاباد هم هدف از برگزاری این مانور را، افزایش سطح آمادگی دانش آموزان، مدیران و معلمان در رویارویی با وقوع احتمالی زلزله اعلام کرد و گفت: این دومین مانور زلزله است که امسال در مدارس مهاباد اجرا شد.

نحوه چگونگی اطفای حریق، تخلیه اضطراری، انتقال مصدومان حادثه به مکان امن، برپایی چادر و اسکان موقت از جمله اقدام‌هایی بود که در این مانور اجرا شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید