خبر فوری

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال/جدال تازه‌ واردها در بندرعباس

هرمزبان:مسابقات لیگ برتر فوتسال بعد از یک هفته تعطیلی از فردا از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، پس از قهرمانی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از فردا (یکشنبه) لیگ برتر فوتسال بعد از یک هفته تعطیلی از سر گرفته می‌شود تا تنور این رشته همچنان داغ باشد.

در حساس‌ترین بازی این هفته دبیری تبریز میزبان شهید منصوری قرچک است و دیدار گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری هم از جذابیت بالایی برخوردار است. فرش‌آرا مشهد و یاسین پیشرو قم نیز جدالی جذاب را خواهند داشت اما شاید جالب‌ترین بازی هفته بین تیم‌های تازه صعود کرده آذرخش بندرعباس و کاشی نیلو اصفهان باشد.

نکته جالب در مورد نماینده قم در لیگ برتر این است که بعد از انصراف ماهان تندیس از تیمداری در لیگ فوتسال قمی‌ها ابتدا تیم خود را با نام «آتلیه طهران قم» روانه مسابقات کردند اما بعد از 2 هفته این اسپانسر هم شرایط را مساعد ندید تا قید حضور در لیگ برتر را بزند و حامی همان تیم لیگ یکی شهر قم در لیگ فوتسال شود. بدین ترتیب نماینده قم در لیگ برتر با نام «یاسین پیشرو» حضور خواهد داشت.

در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته تأسیسات دریایی که حالا عنوان قهرمانی آسیا را هم یدک می‌کشد به مصاف میثاق تهران می‌رود تا دربی تهران در سالن هندبال برگزار شود.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال:

یکشنبه 18 مردادماه ساعت 17
آذرخش بندرعباس – کاشی نیلو اصفهان، سالن فجر بندرعباس
گیتی پسند اصفهان – شهروند ساری، سالن پیروزی اصفهان
فرش آرا مشهد – یاسین پیشرو قم، سالن شهید بهشتی مشهد
مقاومت البرز – فردوسی مشهد، سالن انقلاب کرج
دبیری تبریز – شهید منصوری، سالن علوم پزشکی تبریز
شرکت ملی حفاری ایران – مس سونگون ورزقان، سالن ورزشگاه نفت اهواز

دوشنبه 19 مردادماه ساعت 17
تاسیسات دریایی تهران – میثاق تهران، سالن هندبال

در جدول رده‌بندی، تأسیسات دریایی با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شرکت ملی حفاری با 7 امتیاز در رده دوم جا دارد. 4 تیم 6 امتیازی هم که به صورت مشترک در رده سوم جای دارند به فکر حضور در رده دوم جدول هستند.

در انتهای جدول 14 تیمی لیگ فوتسال هم تیم‌های فردوسی مشهد و آذرخش بندرعباس با یک امتیاز ایستاده‌اند./خبرگزاری فارس

 

منبع: هرمزبان(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید