خبر فوری
هرمزبان:خسارت های زیادی ازجمله تحریم ها در حوادث فتنه 88 به کشور وارد شد و در آن زمان مسائلی از جمله تحریم ها بر کشور تحمیل شد.

خسارت های زیادی ازجمله تحریم ها در حوادث فتنه 88 به کشور وارد شد

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت : در سال 88 عده ای به تصور اینکه تخلف صورت گرفته آمدند در انتخابات سران فتنه در مسیر خاص دشمن قرار گرفتندو  هر روز این تجمعات را ادامه دادند از طرفی معاندین نظام امیدوار شدند اوج این موضوع در عاشورای آن سال  بود تا جایی که  مردم به صورت خودجوش از همه جریانات به  صحنه آمدند؛ مردم اصفهان یک روز زودتر به صحنه آمدند و نشان دادند با وجودهمه دیدگاه مردم می آیند و یکپارچه مسائل را  حل می کنند.

وی گفت : خسارت های زیادی ازجمله تحریم ها در حوادث فتنه 88 به کشور وارد شد و در آن زمان مسائلی از جمله تحریم ها بر کشور تحمیل شد.

اما آنچه که به عنوان حماسه یاد می شود نقش مردم در حماسه بود همان مسیر را ادامه دهند وقتی نظامی راهش راه استقلال و ارزش های دینی است طبیعتا  آمریکا نیز  دست از دشمنی برنمی دارد.

مسوولان وقتی می بینند مردم این طور در صحنه هستند به دبال بر طرف کردن مشکلات معیشتی واقتصادی مردم باشند و آن مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری است.

 

انتهای پیام /س

 دیدگاه نماینده اصفهان درباره  حماسه 9 دی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *