خبر فوری

برگزاری جشنواره فرهنگی کرمانشاه از ۱۰ تا ۱۴ دی در جزیره قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیکاوس جلیلیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی کرمانشاه در جزیره قشم طی سنوات گذشته، گفت : باتوجه به استقبال گسترده‌ای که گردشگران در دوره قبلی از برنامه‌های کرمانشاه داشتند، در نظر داریم برای دومین بار اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های توریستی استان در این جزیره کنیم.

وی گفت : در این راستا امسال از ۱۰ تا ۱۴ دی جشنواره فرهنگی کرمانشاه را در این جزیره با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌کنیم.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: در این جشنواره پنج غرفه صنایع دستی، آشپزی، انواع دمنوش‌ها و سوغات کرمانشاه را برپا خواهیم کرد. همچنین درکنار معرفی سوغات و صنایع دستی، اجرای آئین‌های سنتی و موسیقی بومی کرمانشاه را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه گردشگران در فصل سرما معمولا حضور چشمگیری در جزیره قشم دارند، انتظار داریم اجرای برنامه‌های فرهنگی کرمانشاه با استقبال بالایی مواجه شود.

به گفته این مسئول از ابتدای امسال این چهارمین جشنواره فرهنگی کرمانشاه در سایر استان‌های کشور است که به منظور معرفی توانمندی‌های گردشگری استان برگزار می‌شود .

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید