خبر فوری

پایان جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران در سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران با معرفی برترین‌ها در شهرستان سیریک به کار خود پایان داد.

مصطفی کریمی دبیر این جشنواره گفت: بیش از ۲۰۶ اثر از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، خوزستان، بوشهر و سیستان بلوچستان به این جشنواره ارائه شد.

وی افزود: در سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران در سه بخش شایسته تقدیر، بخش ویژه جشنواره و برگزیدگان سومین جشنواه منطقه‌ای داستان کوتاه مکران از نفرات برتر قدردانی شد.

کریمی گفت: در بخش شایسته تقدیر جشنواره از خانم سارا خاک زاده از استان فارس برای داستان پاشنه چوبی، حجت مهر علیزاده از کرمان برای داستان تفنگ بازی و بهنام مومنی از استان بوشهر برای داستان بلند شو از رختخواب تجلیل شد.

وی افزود:در بخش ویژه جشنواره از احمد دادخدا پور از استان هرمزگان برای داستان دیهوی خاکان یک غریب کور تجیل شد.

دبیر این جشنواره گفت:در بخش برگزیدگان سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران علی رضا داوری از استان هرمزگان برای داستان پری دریایی نفر اول، ایمان مسکر زاده از استان خوزستان برای داستان مقتل بیک سنجر نفر دوم و فاطمه نویدی از استان هرمزگان برای داستان غلی تیله و شهاب آب روشن از استان هرمزگان برای داستان کنار قلب تیر خورده مشترکاً بعنوان نفرات سوم جشنواره مورد تجیل قرار گرفتند.

اجرای سرود‌های بانوان با پوشش محلی، سرود‌های سنتی، جشنواره پخت غذا‌های محلی، نمایش هنر‌های صنایع دستی و آئین‌ها و سنت‌های قدیمی مردم شهرستان سیریک از حاشیه‌های سومین جشنواه منطقه‌ای داستان کوتاه مکران بود.

این جشنواره با حضور هنرمندانی از استان‌های کرمان، خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و هرمزگان پنجم و ششم دیماه در سیریک برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *