خبر فوری

پیگیری مسائل رفاهی دانشجویان در دیدار استاندار هرمزگان با معاون وزیر علوم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی با دکتر محمدتقی نظرپور معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دکتر سلیمی مدیرکل حراست وزارت علوم و مسئولان دانشگاه هرمزگان نیز حضور داشتند، تحقق خواسته ها و مطالبات دانشجویان به ویژه در حوزه مسائل رفاهی مورد پیگیری قرار گرفت.

مشارکت در ساخت خوابگاه، تکمیل استخر و حصارکشی محوطه دور دانشگاه هرمزگان از جمله محورهای مباحث مطرح شده در این دیدار بود که مقرر شد وزارت علوم در این راستا مسائدت لازم را داشته باشد.

استاندار هرمزگان در راستای توجه ویژه به مطالبات دانشجویان این مسائل را مورد پیگیری قرار داد و بر تحقق درخواست های دانشجویان تاکید کرد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید