خبر فوری

برگزاری دوره آموزشی ویژه هیئت منا و خدام بقاع متبرکه هرمزگان

حجت الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،گفت: این دوره آموزشی با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه برگزار شد.
وی افزود: این کارگاه آموزشی در استان‌ها با هدف آشنایی هیئت امنا و خدام با شرح وظایف و خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در طول سال بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی همچون برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخ گویی به شبهات، آشنایی با معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، تفسیر و حفظ قرآن در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام محمد نوروزپور برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه ویژه شهادت حضرت زهرا (ع) و تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، ویژه برنامه‌های جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب را از جمله برنامه‌های پیش رو برای اجرا برشمرد.
وی افزود: برای اجرای طرح آرامش بهاری در هزار و ۵۰۰ بقعه متبرکه کشور برنامه ریزی شده و برگزاری لحظه تحویل سال نو همراه با دعا و نیایش و آماده سازی امامزادگان و زائر سرا‌ها برای میزبانی از زائران و مسافران از جمله برنامه‌ها است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید