خبر فوری

پرداخت تسهیلات به بیش از ۵۰۰ طرح اشتغالزایی روستایی در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت:تاکنون به ۵۱۴ طرح اشتغالزایی روستایی در هرمزگان از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود:در مرحله تسهیلات ابلاغی هرمزگان در جذب اعتبارات، بررسی طرح‌ها و سرعت در پرداخت رتبه نخست کشور شد.

استاندار هرمزگان گفت:۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیز برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی برای افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود:با احیای زمین‌های کشاورزی پایین دست سد جگین زمینه اشتغال مردم منطقه فراهم می‌شود.

فریدون همتی گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی پایین دست سد جگین تاکنون به درستی مورد استفاده قرار نگرفته است.

وی با بیان نقش رسانه در تنویر افکار عمومی برای جذب سرمایه گذاری در استان گفت: طرح‌های در مقیاس بزرگ باید به افراد و شرکت‌های توانمند علمی و سرمایه دار سپرده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان هم گفت: برای اجرای طرح‌های سد جگین ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که با قیمت روز ارزش تاسیسات سد ۲ هزار میلیارد تومان است.

صالح دریانورد افزود: باید برای بهره وری و جلوگیری از هدر رفت سرمایه چاره‌ای اندیشیده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید