خبر فوری

بهترین راه خرید بسترن b۳۰ چیست؟

به گزارش هرمزبان به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سایت دیوار، از طرف دیگر بهمن موتور اعلام کرده دیگر حواله‌های بسترن بی ۳۰، امکان خرید و فروش و تغییر مالکیت ندارد در غیر این صورت فرآیند انجام شده غیرقانونی است و شرکت مسئولیتی در قبال چنین معاملاتی نخواهد داشت. از این طریق بهمن موتور سعی دارد از سواستفاده دلالان جلوگیری کند و خودروها در اختیار مصرف‌کنندگان واقعی قرار دهد.

طول عمر مفید خودرو را در نظر بگیرید

با وجود بدقولی‌های اخیر بهمن موتور در تحویل خودرو و افزایش غیرمنطقی قیمت، خرید بسترن b۳۰ کارده می‌تواند گزینه بهتری برای متقاضیان این خودرو باشد. البته برای خرید نمونه‌های دست دوم باید دقت بیشتری به خرج داد. خودروهای چینی علی‌رغم امکانات خوب و طراحی‌های جذابی که دارند، عمر چندان طولانی‌ای ندارند. بنابراین ترجیحا سراغ خودروهایی بروید که زیر ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد دارند. البته خودروی بسترن مدت کوتاهی است که وارد بازار ایران شده و اکثر گزینه‌های دست دوم که برای فروش گذاشته می‌شوند کارکرد پایینی دارند.

رنگ بدنه را به دقت بررسی کنید

خودروهای بسترن کلا کیفیت رنگ پایینی دارند و رنگ بدنه یکی دیگر از مواردی است که قبلا از خرید بسترن b۳۰ کارکرده باید چک کنید. در این زمینه مطالعه راهنمای چگونگی تشخیص رنگ‌شدگی بدنه خودرو توصیه می‌شود. در بلاگ دیوار مطالب متعددی در زمینه کارشناسی، تست رانندگی، تست گیربکس، تست موتور، تست کیلومترشمار و دیگر موارد برای خرید خودروی دست دوم می‌توانید مطالعه کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

سیستم تهویه خودرو را دریابید

در داشبورد بسترن بی ۳۰ از پلاستیک سخت استفاده شده که به مرور زمان در کارکردهای بالا به صدا می‌افتد. پس در تست رانندگی به این موضوع هم توجه داشته باشید. مواردی هم خرابی کولر گزارش شده که البته به راحتی در نمایندگی‌ها قابل تعمیر است. در کل کولر این خودرو ضعیف است و کاربران زیادی از عملکرد آن ابراز نارضایتی کرده‌اند. با این حال توصیه می‌شود سیستم تهویه را به دقت بررسی کنید.

مراقب دلالان باشید

یکی از مزایای خرید بسترن b۳۰ کارکرده نسبت به صفر این است که نمونه‌های دست دوم حتی در کارکردهای پایین هم افت قیمت بالایی دارند و با قیمتی مناسب می‌توانید یک نمونه تمیز و در حد صفر خریداری کنید. برای خرید بسترن b۳۰ کارکرده می‌توانید به سایت دیوار مراجعه کنید. البته هنگام خرید خودرو از سایت دیوار هم باید مراقب باشید که با دلالان وارد معامله نشوید. احتمال دست‌کاری و تغییر کارکرد کیلومترشمار در این خودروها زیاد است. در این زمینه می‌توانید مطلب چگونه دلالان خودرو را شناسایی کنیم را در بلاگ دیوار بخوانید.

بسترن B۳۰ کارکرده را از دیوار بخرید

 قیمت این خودرو در ساده‌ترین مدل دنده‌ای ۶۹۸۰۰ یوآن چین است و در نسخه فول اتوماتیک به ۹۲ هزار و ۸۰۰ یوآن می‌رسد. البته مدل دنده‌ای بسترن بی ۳۰ هرگز در بازار ایران عرضه نشد. در ایران نمونه دنده‌ای صفر در حال حاضر حول و حوش ۱۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود. البته رنگ سربی در دیوار به قیمت‌های بالاتری آگهی شده است. بر طبق آگهی‌های دیوار نمونه دست دوم کاملا سالم را با ۱۴۰۰۰ کارکرد به قیمت ۱۲۷ میلیون تومان هم می‌توان خریداری کرد. بسترن گارانتی دوساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر دارد؛ بنابراین بسیاری از خودروهای آگهی شده هنوز دارای گارانتی هستند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید