خبر فوری

رفع تصرف 264 مترمربع زمین‌ ملی در مرکز شهرستان بندرعباس

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا رضایی معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از یک قطعه اراضی ملی و دولتی به متراژ تقریبی264 متر مربع و به ارزش 6 میلیارد و 600 میلیون ریال رفع تصرف شد.

این مقام مسئول با اعلام این خبر اظهار کرد: اراضی ذکر شده که در روزهای گذشته تصرف شده بود، توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان هرمزگان شناسایی و با هماهنگی‌های قبلی و انجام مقدمات برخورد بسیار جدی انجام و از چنگ متصرفین خارج شد.

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی هرمزگان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب دستگاه ها و نهادهای مختلف استان در زمینه رفع تصرف اراضی ملی افزود: مردم هرگونه گزارشات تصرفات اراضی ملی را از طریق شماره نمابر 33331957 به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند تا اقدام لازم در این راستا انجام شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید