خبر فوری

حمایت از زنان بی سرپرست رودانی با راه اندازی خانه‌های توانمند سازی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،نازنین شیبانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در نشست منطقه‌ای حوزه بانوان و خانواده شرق استان در رودان گفت: خانه‌های توانمند سازی بانوان در محلات شهرستان رودان راه اندازی می‌شود.

وی افزود:این خانه‌ها با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست راه اندازی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت:در قانون برنامه ششم توسعه به طور مشخص اشاره شده که ساماندهی مشاغل زنان سرپرست خانوار و کارآفرین با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی پیگیری شود.

نازنین شیبانی افزود:در این طرح، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زنان هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع دستی و دریایی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص در محلات، شناسایی زنان فعال اجتماعی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات هر محله است.

مصطفی غلام پور فرماندار رودان هم در این نشست به نقش بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت:: برای اشتغال بانوان، راه اندازی صندوق‌های خرد زنان نقش بسزایی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *