خبر فوری
هرمزبان:معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ثبت بیش از 19 هزار قلم کالا در سایت اصناف خبر داد.

ثبت بیش از 19 هزار قلم کالا در سایت اصناف هرمزگان

محمد عباسی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: تاکنون 19 هزار و 815 قلم کالا در سایت اصناف ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین ثبت کالاها شامل انواع کالاهای فروشگاهی و مصرفی روزانه مردم است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: سایت اصناف هرمزگان به نشانی asnafhormozgan.com در دسترس شهروندان است.

محمد عباسی افزود : شهروندان برای اطلاع از آخرین قیمت های کالاها در استان به این سایت مراجعه کنند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: شهروندان می توانند برای گزارش گرانفروشی و کم فروشی با سامانه 124 ستاد خبری سازمان تماس بگیرند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *