خبر فوری

310 نفر از بسیجیان میناب راهی مشهد شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سعید دهقانی شنبه در حاشیه اعزام بسیجیان به مشهد مقدس افزود: بسیجیان عضو حلقه های شجره طیبه صالحین شامل96 نفر زن و 214 نفر مرد هستند که به مدت 10 روز از برنامه های فرهنگی و زیارتی استفاده می کنند.
وی اظهار کرد: بسیجیان اعزامی از حوزه های مقاومت بسیج امام رضا (ع)هشتبندی ، حضرت صدیقه کبری (س) هشتبندی ، دانش آموزی شهید مسلمی هشتبندی ، صاحب الزمان (عج) کریان ، محمد رسول الله( ص) نوبند و بسیج دانشجویی شهرستان میناب به این سفر معنوی و زیارتی می باشند.
مسئول اردویی راهیان نور بسیج میناب اظهارکرد: هدف این سفر زیارتی ، زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ارتقای روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی تشویق بسیجیان فعال و اعضای شورای بسیج و اعضای حلقه های صالحین ، تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان ، ایجاد انگیزه و استفاده از برنامه‌های سیاحتی و زیارتی است.
دهقانی با اشاره به اینکه مدت زمان این اردوها بین هفت تا 10 روز است ، گفت: در مجموع تعداد یکهزار و 500 نفر از بسیجیان فعال عضو حلقه های صالحین حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج میناب در قالب 30 دستگاه اتوبوس تا پایان شهریورماه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید