خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی- اولین اجلاس نماز با هدف اهمیت فرهنگ سازی و اقامه نماز در سیریک برگزار شد .

برگزاری اولین اجلاس نماز در سیریک

برگزاری اولین اجلاس نماز در سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک،اولین اجلاس نماز با شرکت ۴۵۰ نفر از والدین، دانش آموزان، معلمان و مسئولان شهرستان سیریک در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه  با هدف فرهنگ سازی اقامه نماز و شیوه‌های دعوت به این فریضه مهم الهی در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

در این اجلاس خانم سیده خدیجه محمدی امین کارشناس ارشد حوزه دین و خانواده گفت: بهترین پل ارتباطی بین انسان و خدا اقامه نماز است و عبادت نماز برای انسان‌های مسلمان بهتر سود و منفعت دنیایی و اخروی است.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات اجلاس نماز شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز در سطح مدارس و اهمیت دادن والدین و مسئولان جهت اقامه نماز در منازل و ادرات است.

لازم به یادآوری است این اجلاس با حضور عباسی معاون فرماندار، بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، احمد جمالدینی بخشدار مرکزی، جنگمان رئیس تامین اجتماعی، ملاحی معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و والدین برگزار شد.

در حاشیه این اجلاس نمایشگاه عکس نماز دایر بود.

انتهای پیام

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید