خبر فوری

افزایش رشد 35 درصدی اهدای خون در شهرستان میناب

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:رشد اهدا کنندگان خون در سال گذشته در این شهرستان  نسبت به سال 92، 35 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب : علیرضا پاکدامن در جمع پرسنل مرکز انتقال خون شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن تبریک 9 مرداد روز ملي انتقال خون خدمت پرسنل خدوم این مجموعه تاکید كرد: در مناسبت‌ها  و به ویژه در هفته انتقال خون ارتباط پایگاه با مردم ارزیابی و تقویت شود چرا که پایه اساسی انتقال خون مردم هستند.
وی  ادامه داد ارتباط تنگاتنگ با مردم برای انتقال خون و بیماران مهم است چرا که زنده نگهداشتن انسان معادل زنده نگهداشتن بشریت است و از مجموعه كاركنان انتقال خون میناب خواستار بالا بردن انگیزه مردم به ‌منظور اهدای خون و کنترل کیفیت دائمی فعالیت‌ها شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه سخنان خود ضمن آرزوی توفیق خدمتگذاری به پرسنل مرکز انتقال خون شهرستان میناب به بیماران و مردم این  شهرستان براهمیت ویژه سازمان انتقال خون به عنوان تنها تامین کننده خون و فرآورده های خونی در کشور تاکید نمودند .
وی با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی در امر ترویج فرهنگ اهدای خون  در جامعه ، خواستار افرایش تبلیغات محیطی توسط مرکز انتقال خون  شهرستان میناب با کمک شهرداری و دیگر ارگان های استان و شهرستان شدند.
معاون استاندار هرمزگان گفت: در سال گذشته  75 درصد خون مورد نياز شهرستان میناب در این شهرستان تامين  شده است .
وي همچنین تصريح کرد: رشد اهدا کنندگان خون در سال  گذشته در شهرستان میناب نسبت به سال 92، 35 درصد  افزایش  یافته است.
شایان ذکر است :در پايان اين جلسه حسن سالاری مسئول انتقال خون میناب ،با اهداي لوح تقدير به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از حمايت و پشتيباني مجموعه فرمانداری از فعاليت‌هاي پايگاه انتقال خون شهرستان قدرداني كرد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید