خبر فوری

توسعه شبکه اینترنت بندر سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالله پرتابیان فرماندار شهرستان سیریک گفت: ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار برای توسعه شبکه اینترنت و تلفن‌های ثابت  بندر سیریک و روستای نوشهر طاهرویی تخصیص یافت.
وی با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان مبنی بر توجه به زیر ساخت‌های حوزه گردشگری شهرستان در حوزه ارتباطات بویژه تالاب بین المللی آذینی افزود: از اجرای عملیات راه اندازی ۱۶ کیلومتر خطوط فیبر نوری و آنتن دهی دراین شهرستان خبر داد.
عبدالله پرتابیان گفت:عملیات اجرایی این طرح از ۱۰ روز آینده شروع می‌شود و تا نیمه دوم بهمن به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: با راه اندازی این خطوط پوشش آنتن دهی و اینترنت تالاب بین المللی آذینی و ۸ روستا دهستان بیابان شهرستان تقویت و برقرار خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید