خبر فوری

سرقت از خانه مرد ثروتمند، شرط دختر جوان برای ازدواج/ ارسال پاکت‌های سحرآمیز برای مردم/ سوختگی زن میانسال به دلیل بی‌دقتی پزشک زیبایی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و ششم آذرماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت از خانه مرد ثروتمند، شرط دختر جوان برای ازدواج/ ارسال پاکت‌های سحرآمیز برای مردم/ سوختگی زن میانسال به دلیل بی‌دقتی پزشک زیباییبه گزارش هرمزبان به نقل از  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و ششم آذرماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تعرض پسر فوتبالیست به دختر 17 ساله/ پنهان کاری مادر موجب جدایی او از همسرش شد

فوتبالیستی که متهم است به دختری ۱۷ ساله تعرض کرده و از وی صاحب فرزند شده است در جلسه دادگاه به قضات گفت: من قبول دارم که این طفل فرزند من است.

سوختگی زن میانسال به دلیل بی‌دقتی پزشک زیبایی

بی‌دقتی پزشک در تنظیم درجه دستگاه لیزر مو‌های زائد بدن، باعث سوختگی بدن زن میانسال شد.

سرو دسر با روکش طلا در رستوران

رستورانی در لس آنجلس آمریکا دسر‌های خوشمزه‌ای با روکش طلای ۲۴ عیار به مشتریانش می‌دهد.

ارسال پاکت‌های سحرآمیز برای مردم

مرد ثروتمند در آستانه کریسمس با ارسال کارت‌های هدیه و پول نقد در خیابان مردم را شگفت‌زده کرد.

سرقت از خانه مرد ثروتمند، شرط دختر جوان برای ازدواج/ پسر عاشق پیشه قاتل شد

سرقت از خانه مرد ثروتمند برای یک شبه پولدار شدن، شرط دختر جوان برای ازدواج با پسر عاشق پیشه بود که سرانجام این شرط منجر به قتل شد.

در حال تکمیل…

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید