آغاز اقدامات اجرایی طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ علی عسکری اظهار کرد: طرح تکریم ارباب رجوع سازمان منطقه آزاد قشم، متشکل از 20 بند بوده که در راستای بهبود ارایه خدمات و تامین رضایت مراجعین این سازمان تنظیم شده است.

 وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این طرح، افزود: دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع طی چندین جلسه متوالی تا پایان سال جاری برگزار خوهد شد.

 عسکری افزود: این جلسات آموزشی موضوعاتی از قبیل شخصیت شناسی، اخلاق حرفه ای، ارتباط موثر و مشتری مداری را شامل خواهد شد.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم، بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع را یکی از مباحث مهم سازمانی دانست و گفت: برای دستیابی به اهداف متعالی سازمان در راستای تکریم ارباب رجوع، مشارکت تمام کارکنان ضروری است.

 گفتنی است، نخستین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع با حضور بیش از 60 تَن از روسا، کارشناسان و مسئولین دفاتر سازمان منطقه آزاد قشم، توسط مدیریت منابع انسانی این سازمان روز پنج شنبه 22 آذرماه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

 

بستر درج آگهی تُوار

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *