هرمزبان:چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر دفاع و پشتیبانی و فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای صبح یکشنبه ۲۵ آذر ماه با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در سازمان دریایی وزارت دفاع برگزار شد.

بنا بر این گزارش، دفاع آینده نگر، دفاع در عمق راهبردی، نفوذ و مقابله با آن، توانمندسازی معنوی، آمادگی دفاعی و اقتصاد مقاومتی با تاکید بر ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح از محور‌های این همایش محسوب می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید