خبر فوری

حجت الاسلام حسن علیدادی:داشتن وحدت وصبر و حوصله در موضوع هسته ای

هرمزبان:امام جمعه کیش بر حفظ وحدت و همدلی در موضوع جمع بندی مذاکرات هسته ای تا رسیدن به توافق نهایی تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی اظهار داشت :
در بحث هسته ای باید متانت در جامعه حاکم شود تا مسوولین بتوانند با صبر ، حوصله و حفظ مصالح نظام و مردم با دقت هرچه تمام جمع بندی را مورد ارزیابی قرار دهند .
وی افزود : اگر قرار باشد توافقی صورت بپذیرد دولت و مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی ، سران سه قوه و همچنین مردم پای آن را امضا خواهند کرد ، در صورتی که این توافق به ضرر مصالح عمومی کشور باشد به طور قطع همه جریانات و دستگاه ها در خدمت رهبری نظام با آن مخالفت خواهند کرد.
خطیب جمعه کیش تصریح کرد :وجود تفرقه در این موضوع حساس سبب برداشت هایی از سوی دشمنان خواهد شد و آنان نیز تلاش می کنند با توجه به این مساله اتحاد و همدلی موجود در کشور را بر هم زنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تبریک هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و تسلیت شهادت مظلومانه چند نفر از دیپلمات های ایرانی و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بدست نیروهای طالبان گفت : کار خبر و خبرنگاری حرفه سختی است و مسوولیت بسیار سنگینی برای اهل قلم دارد .
امام جمعه کیش اظهار داشت : خبرنگاران در تهیه اخبار و گزارش های خود ضمن رعایت حق و عدالت باید مصالح جامعه را در نظر بگیرند البته ممکن است برخی صاحبان ثروت و قدرت از این موضوع دلگیر و برای اصحاب قلم نیز دردسر ساز شوند.
حجت الاسلام علیدادی تاکید کرد : وقتی خبری نوشته می شود باید خود را در پیشگاه خداوند مسوول بدانید و دقت داشته باشید که خداوند ناظر بر این نوشتار است و شما بر آنچه می نویسید در پیشگاه خداوند مسوول هستید .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به وظایف خود آگاه باشند افزود : انچه که خبرنگار می نویسد گاهی یک کشور و حتی جهانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
خطیب جمعه کیش در ادامه یاد شهید صارمی و خبرنگاران شهید و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت .
وی در بخشی دیگر از خطبه های خود به شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت : شیعه وام دار فقه جعفری است و بیشتر مباحث فقهی توسط آن حضرت و امام محمد باقر(ع) مطرح شده است .
حجت الاسلام علیدادی یاد آور شد : ایشان شاگردان برجسته ای زیادی در علوم مختلف پرروش دادند و بسیاری از علمای سایر مذاهب افتخار شاگردی امام صادق (ع) را دارند .
نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم مومن و ولایتمدار و مسوولان منطقه آزاد در مسجد خاتم الانبیا(ص) برگزار شد ./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید