خبر فوری

کاهش 14 درصدی کشته های تصادفات رانندگی برون جاده ای استان همدان

کاهش 14 درصدی کشته های تصادفات رانندگی برون جاده ای استان همدانبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان امروز در رژه نمادین خودروهای طرح زمستانی ناجا گفت:این طرح با هدف کاهش تصادفات جاده ای و تلفات جانی آن در فصل زمستان از 22آذر تا 22 اسفند اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 21 درصد تعداد ترددهای جاده ای استان همدان افزایش یافته است افزود:خوشبختانه آمار تلفات منجر به فوت در تصادفات استان 14 درصد یا 40 نفر امسال کاهش یافته  است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به شناسایی 45 گردنه در استان همدان گفت: تاکنون بسیاری از مشکلات نقاط حادثه خیز استان همدان برطرف شده است و اولویت نیروهای ما کاهش حوادث در گردنه اسدآباد، آوج ، دخان و همه کسی است.

رئیس پلیس راه استان همدان هم در آیین گفت: امسال در طرح زمستانی ناجا ،نیروهای خدماتی در 34 پایگاه راهداری با 44 خودرو کمک دار و241 خودروی برف روب و نمک پاش خدمات رسانی می کنند.

سرهنگ عزیزی همچنین از فعالیت نیروهای امداد هلال احمر در 13 پایگاه ثابت و7 پایگاه موقت و یک پایگاه همدایی خبر داد و افزود: 93 تیم امداد خودرو،48 تیم خودرویی پلیس راهور و6 تیم خودرویی و 95 تیم خدمتگذار مردم  در پلیس راه و 51 پایگاه مرکز فوریت های پزشکی به مردم خدمات رسانی می کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *