خبر فوری

اعتیاد و آسیب های اجتماعی، سلامت و امنیت انسان را مورد هدف قرار داده است

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر غلام رحیمی با اشاره به اینکه امروز اعتیاد به مواد مخدر از مهمترین آسیب های اجتماعی است که جوامع با آن درگیر هستند، گفت: برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و آموزش در زمینه شناخت آسیب های اجتماعی مصرف مواد مخدر، می تواند نقش مؤثری در سلامت جامعه داشته باشد. وی با بیان اینکه اعتیاد و آسیب های اجتماعی، سلامت و امنیت انسان را مورد هدف قرار داده است، افزود: آموزش، حساس سازی و در نهایت تغییر رفتار باید از محیط های آموزشی شروع گردد و در جامعه نهادینه شود.

 دکتر فاطمه کاظمی، مدرس این کارگاه، به بیان انگیزه های مختلف شیوع اعتیاد در جوانان پرداخت و در خصوص مباحثی از قبیل مفاهیم تعریف مواد، سوء مصرف، وابستگی، عوامل خطر و محافظ و اصول و روش های پیشگیری از اعتیاد توضیحاتی ارائه داد.

 دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، در حاشیه مراسم روز دانشجو در سالن غدیر این شهرستان با حضور دانشجویان و رؤسای ادارات برگزار شد.

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید