خبر فوری

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مصطفی کریمی زاده رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران تا١٦ آذر  تمدید شد.

وی افزود: سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران با حضور نویسندگان استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان و فارس  ٢٨ و ٢٩ آذر امسال به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می‌شود.

رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این رویداد فرهنگی یکی از مهم ترین رویداد‌های شرق استان است که تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ و هنر در این منطقه دارد و تداوم این جشنواره در سال‌های آتی برای توسعه فرهنگی این منطقه ضروری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید