خبر فوری

اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان هرمزگان مشخص شدند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان در این مجمع اظهارداشت: امیدوارم با انتخاب اعضای مجمع ،روند سازمان های مردم نهاد برای اجرای برنامه های اجتماعی و جوانان تاثیر گذارباشد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بیان کرد: این انتخابات از همیت بالایی برخوردار است. وهمه ی اعضای مجمع باید با جدیت و تلاش وکوشش بالا بتوانند اهداف و برنامه ها ی سمن های استان را به نحوه شایسته دنبال کنند.

امیاری اظهار کرد: همه اعضای سازمان های مردم نهاد برای ارائه نظرات و پیشنهادات و مشکلاتشان می توانند به حوزه مدیرکل مراجعه نمایند و ما آمادگی هر گونه همکاری وحمایت از سازمان های مردم نهاد را داریم.

در ادامه این مجمع اسدی نماینده وزارت ورزش وجوانان اظهارداشت: مجمع سازمان های مردم نهاد از سال 95 تشکیل شده است و هر 2سال یکبار تکرار خواهد شد.و امروز نیز شاهد برگزاری مجمع انتخابات استان هرمزگان هستیم.

وی افزود: رای شما سازمان های مردم نهاد بسیار مهم است و افراد توانمند،شایسته و فن بیان بالا و صلاحیت دار را انتخاب کنید.

اسدی یادآور شد: برای این مجمع 7نفر اعضای اصلی و 2نفر اعضای البدل انتخاب خواهند شد. این اعضاء در اجرای برنامه ها و حضور در جلسات ستاد استان و وزارت خواهند بود.

همچنین خواجه فینی معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل اظهارداشت: امیدواریم با انتخاب افراد شایسته مجمع شاهد افزایش تعداد سمن های استان باشیم.

وی بیان داشت: سمن ها کمک های بسیار خوبی به جامعه میکنند و باعث کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی می شوند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل تصریح کرد:سمن ها می توانند در بسیاری از حوزه های فرهنگی،اجتماعی،هنری ،ازدواج،اعتیادو … فعالیت داشته باشند.

در پایان رای گیری انجام شد و امیرحسین طاهری فر،فرامرز دریایی،زهرا جامعی،سنا خواجه فینی،ساره قاسمی،زینب غریبی وسجادعامری سیاهویی به عنوان اعضای اصلی و محمد محمدی ، علی رزا زل به عنوان عضو البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است: این مجمع به ریاست محمودرضاامیاری مدیر کل و با حضور اسدی مسئول آموزش سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش وجوانان وخواجه فینی معاونت فرهنگی و امور جوانان و سایراعضاء در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان برگزار گردید.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید