خبر فوری

استاندار هرمزگان: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است

هرمزبان:استاندار هرمزگان تاکید کرد: جهاد دانشگاهی استان باید به دو مقوله کار علمی و فرهنگی به خوبی توجه داشته باشد و در راستای فعالیت های پژوهشی و تولید ثروت از طریق علم گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری ضمن تبریک و گرامیداشت 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، به تاسیس این نهاد در سال 59 و با فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: استفاده از آب دریا برای کشاورزی، صنایع دریایی و شیلات و آبزی پروری از جمله مهمترین حوزه هایی هستند که جهاد دانشگاهی هرمزگان توانایی ورود به آن را دارد.
وی افزود: دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف در استان هرمزگان باید ضمن برقراری تعامل مناسب با مجموعه جهاد دانشگاهی در هرمزگان، از دستاوردهای این نهاد در زمینه های علمی و پژوهشی استفاده کنند.
جادری خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که توانسته در طول این سال ها خدمات شایان ذکری را ارائه کند و زمینه کاری در جهاد دانشگاهی نیز بسیار زیاد است.
وی تصریح کرد: نقش جهاد دانشگاهی در شکل گیری انقلاب علمی و فرهنگی در عرصه دانشگاه های کشور بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: جهاد دانشگاهی با فعالیت های مناسب خود زمینه مناسبی را برای ترویج و نهادینه سازی ارزش های اسلامی و انقلابی در دانشگاه ها فراهم کرد که این فعالیت ارزنده قابل تقدیر است.
وی زمینه های کاری جهاد دانشگاهی به خصوص در استان هرمزگان را بسیار گسترده برشمرد و گفت: قرار گرفتن هرمزگان در کنار خلیج فارس، زمینه کارهای بسیاری را فراهم کرده و امیدوارم جهاد دانشگاهی با استفاده از نخبگان و متخصصان خود بتواند با تهیه طرح های علمی و قابل اجرا، بسیاری از مشکلات استان را که قابل حل است برطرف نماید.
جادری بیان داشت: تمامی استان به ویژه استانداری هرمزگان آمادگی همکاری و حمایت همه جانبه از این نهاد دانشگاهی و برنامه هایش را در جهت توسعه و عمران استان و ایجاد خدمات ارزنده و ماندگار برای مردم هرمزگان را دارد که می تواند نتایج مطلوبی را برای آینده استان رقم بزند.

منبع: ایرنا()

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید