خبر فوری

کشف بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ سهراب سجادی سرپرست مرزبانی استان هرمزگان گفت: محل دپوی بیش از ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در منزلی واقع در یکی از روستا‌های جزیره قشم  شناسایی شد.

وی افزود:مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با انجام اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند مقادیری کالای قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان واقع در یکی از روستا‌های این جزیره وجود دارد و قصد دارند درفرصتی مناسب آن را به شهر‌های اطراف انتقال دهد.

سرپرست مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان پس از کسب این خبر بلافاصله اقدامات اطلاعاتی خود را در منطقه تشدید و پس از اخذ مجوز قضایی با رعایت موازین شرعی وارد منزل این قاچاقچی شدند.

سرهنگ سهراب سجادی افزود:مرزبانان در بازرسی از منزل، موفق شدند ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق را به ارزش ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کشف  کردند.

وی گفت:در این عملیات یک نفر متهم دستگیر شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *