خبر فوری

کشف خط لوله ۵ هزار متری انتقال سوخت قاچاق در قشم

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ شهریار فتاحی فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت:  ۵ هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستا‌های این جزیره  شناسایی و انهدام شد.

وی گفت:مرزبانان روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتی باخبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و بازرسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریع اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کردند.

 سرهنگ شهریار فتاحی افزود:قاچاقچیان این خط لوله را که ۵ هزار متر طول داشت را با استفاده از لوله‌های pvc در سایز‌های چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتندسوخت قاچاق را از ساحل به دریا و درنهایت به شناور‌های متخلف انتقال دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید