خبر فوری

احمد پویافر:عملکرد آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس قابل تحسین است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،احمد پویافر بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بندرعباس که با حضور مدیران‌کل و مسؤولان ادارات شهرستانی در فرمانداری بندرعباس برگزار شد از آموزش و پرورش به‌عنوان نهاد تأثیرگذار و کاربردی در جامعه نام برد.

وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، یک سوم جمعیت شهری را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: امور جاری تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس بسیار مطلوب بوده به‌ نحوی که در بسیاری از فعالیت‌های خود در استان سرآمد بوده است.

فرماندار بندرعباس گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با توجه به وسعت، پراکندگی و میزان جمعیت دانش‌آموزی خود در پروژه مهر با عملکرد خوب و عالی تحسین مسؤولان استان و کشوری را برانگیخت که جای بسی تقدیر است.

پویافر با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، اظهار داشت: نگاه فراگیر، تنوع و داشتن برنامه‌های تجلیل از فرهنگیان برتر، معلمان روستاهای دور دست، بازنشستگان و خانواده‌های شهدای فرهنگی از مزیت‌های خوب و مثبت فعالیت‌های هفته معلم در این ناحیه آموزشی بود.

وی از محمد قویدل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در راستای انجام فعالیت‌های بسیار خوب این ناحیه آموزشی و کسب افتخارات متعدد آموزشی و پرورشی، خدماتی، عمرانی و استفاده از ظرفیت خیرین در سال گذشته تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید