خبر فوری

از راه اندازی بخش اندوسکوپی در این مرکز خبر داد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حسین ابول پور با بیان اینکه مرکز بهداشتی درمانی فرهنگیان هرمزگاندر راستای خدمت رسانی به فرهنگیان در حوزه درمان ایجاد شدهاست ، تصریح کرد:در طول یک ماه گذشته علاوه بر خدمات عمومی درمانی و دندان پزشکی ،خدمات دیگری مانند مشاور خانواده ،متخصص دندان کودک ،بینایی سنجی و فروشگاه عینک به این مرکز اضافه شده است .

ابولپور  ضمن اشاره به افزایش تعداد پزشکان متخصص و عمومی در مرکز خدمات درمانی فرهنگیان استان ، بیان داشت : اکثر مردم از بیرون به این مرکز به عنوان مرکز دندانپزشکی نگاه می کنند در حالیکه  این مجموعه بخشهای مهم دیگری نیز دارد .

وی ادامه داد  : انواع پروتزهای دندانی متحرک و ثابت ، روکش ، عصب کشی و دیگر خدمات تخصصی دندان با بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین ابزار، ارائه تمامی خدمات پزشکی عمومی با حضور پزشکان مجرب،ارائه خدمات تخصصی از قبیل داخلی ، جراحی ، قلب ، زنان ، گوش و حلق و بینی ، چشم ، ارتوپد ، طب فیزیکی و همچنین فوق تخصص چشم، ارائه خدمات مشاوره به صورت کاملا تخصصی در حوزه های مختلف مانند ( خانواده ، کودک و…) در این مرکز انجام می شود .

مدیر عامل مرکز بهداشتی درمانی فرهنگیان هرمزگان از آغاز تحولات جدید در این مرکز اشاره کرد و  یادآور شد: با راه اندازی این مرکز فرهنگیان و مراجعه کنندگان می توانند با هزینه کمتر و در زمان کوتاهتر از این خدمت درمانی بهره مند شوند.

ابول پور تاکید کرد:نگاه این مرکز همسو با خواسته های فرهنگیان است و سعی می کنیم فضایی فراهم شود به مراجعه کنندگان راحتر و سریعتر خدمت رسانی کنیم .

وی یکی چالشهای مهم و تاثیر گذار در این مرکز را عدم پرداخت حق بیمه ها دانست و خاطر نشان کرد :در طول یکسال گذشته علی رغم تلاشهای پیگیرهای انجام شده مشکلات زیادی در برای خدمت رسانی به فرهنگیان عموم مردم به وجود آورده تا جایی که چالش این مرکز با بیمه ها بر خدمات ما سایه انداخته است .

این مسئول تصریح کرد: تمام در آمد مرکز بهداشتی درمانی فرهنگیان به شکل در آمد هزینه (خودگردان )است و در صورتیکه که بیمه ها هزینه ها را پرداخت نکنند علاوه بر کاهش انگیزه میان پرستاران و نیروهای مرکز ،توانایی ارائه خدمات نیز کاسته خواهد شد.

جمیله دبیری نیا

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید