خبر فوری

اعلام فراخوان سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران

 مصطفی کریمی زاده رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس گفت: فراخوان سومین جشنواره داستان کوتاه مکران سیریک اعلام شد.

وی افزود: جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران در یک بخش با موضوع آزاد و در قالب داستان کوتاه برگزار می‌شود.

رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان ماه ۹۷ به آدرس ایمیل dastan.makran@gmail.com ارسال کنند.

مصطفی کریمی افزود: آثار باید به صورت تایپ شده، به همراه مشخصات کامل نویسنده به همراه تلفن تماس و از سوی دیگر آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگر شرکت و یا در کتاب مطبوعات و فضای مجازی منتشر شده باشد و هر نویسنده می‌تواند ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی گفت:سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه مکران با شرکت نویسندگانی از استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و خوزستان، ۲۸ و ۲۹ آذرماه به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید