خبر فوری

دهمین جشنواره نخستین واژه “آب” در سیریک برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ قائم مقام مدیرعامل آبفای هرمزگان در حاشیه این مراسم، با اشاره به کاهش منابع آبی استان و بحران آب در کشور، فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بین خانواده ها را ضروری دانست.

"جواد منصوری" حفظ منابع آبی موجود را راهکاری موثر برای برون رفت از مشکل کم آبی دانست و گفت: برای تحقق این مهم علاوه بر همکاری تمام ارگانهای مربوطه، نیازمند همراهی خانواده ها و به ویژه نسل جدید هستیم.

وی برگزاری جشنواره های فراگیری نخستین واژه را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که می تواند به درک بیشتر نسل جدید از اهمیت آب و حفظ منابع آبی کمک کند.

دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان سیریک و با حضور امام جمعه ،فرماندار این شهرستان ،شهردار و اعضاء شورای شهر سیریک و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی این شهرستان در سالن همایش آموزش و پرورش سیریک برگزار شد.

همچنین در این مراسم، با اجرای نمایش توسط گروه نمایشی صدف، راه های صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان  آموزش داده شد و بسته های آموزشی – فرهنگی و هدایای دیگر به آن ها اهدا شد. 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید