خبر فوری

امام خامنه‌ای به عنوان مقتدای همه شیعیان جهان، راهنمای ملت‌های منطقه هستند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از دامغان، سید حسن العماد عصر امروز در جمع خبرنگاران دامغانی و در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره نقش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در وحدت امت مسلمان اظهار داشت: تفکرات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای نوری  واحد برای جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی ایران در کشور یمن، چیزی به‌نام شیعه اثنی‌عشری و جعفری وجود نداشته و تنها اقلیتی با اصالت هندی در این کشور شیعه بودند افزود: امروز به برکت قیام امام خمینی (ره) و خون مطهر شهدای ایران و با تفکرات امام خامنه‌ای، شیعیان 12 امامی، جمعیت بزرگی را در یمن به خود اختصاص داده است.

دبیرکل جنبش مستقبل‌العداله یمن اضافه کرد: امام خامنه‌ای به عنوان مقتدای همه شیعیان جهان، همواره منطقه را در مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، جنگ نرم و مبارزه با شیاطین راهنمایی می‌کنند.

العماد تصریح  کرد: اگر امام خامنه‌ای و تفکرات روشنگرانه ایشان نبود؛ امروز هیچ حرکتی در یمن و بسیاری از کشورهای جبهه مقاومت شکل نگرفته بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید