خبر فوری

معلمی که نقاشی‌های دانش آموزان خود را بر تن کرد + تصویر

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یکی از دبیران خوش فکر منطقه آزاد قشم در اقدامی جالب  در روز دانش آموز شاگردانش را غافلگیرکرد. طیبه گورانی، دبیر پایه اول دبستان شهید مفتح روستای سلخ منطقه شهاب در منطقه آزاد قشم است.او در روز دانش آموز  هدیه متفاوتی به شاگردانش اهدا کرد.این هدیه ترکیبی از هنر نقاشی دانش آموزان بر روی پارچه سفید بود که آن را در روز کودک ثبت کرده بودند و این معلم جوان با تکیه بر خلاقیت خود آن را به مانتو تبدیل کرد و در روز 13آبان آن را بر تن کرد و سر کلاس درس حاضر شد.
این معلم خلاق متولد سال 1372 و زاده روستای سلخ جزیره قشم است .او در دومین سال خدمت خود دست به ابتکار عمل زده است و به شیوه ای متفاوت هنر دانش آموزانش را ارج نهاده و مشوقی برای توجه و علاقه مندی به هنر شده است. 

معلمی که نقاشی های دانش آموزانش را بر تن کرد + تصویر

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید