خبر فوری

اجرای طرح فلش گچی در سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس،عبدالرضا سالاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیریک گفت: طرح فلش گچی بصورت پایلوت در شهرستان سیریک اجرا شد.
وی افزود: این طرح به منظورآگاهی سازی رانندگان و افزایش دید اجرا شده  است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیریک گفت: این طرح به طول ۱۰۵ کیلومتر، با هزینه دو میلیارد تومان اجرا شده است.
عبدالرضا سالاری افزود: تخریب تپه‌های مانع دید، تعریض و شانه سازی، رفع آب بردگی جاده‌ها، نقاط پرحادثه و تسطیح جاده‌ها از اقدامات انجام شده این طرح است.
وی گفت: پاک سازی و زیبا سازی طول محور، ساخت خاکریز، بازگشایی و تنظیم بستر و پاکسازی دهانه پل، ترمیم و بازسازی پل‌های حوزه استحفاظی، لکه گیری و درزگیری محور‌های اصلی و فرعی نیز از دیگر فعالیت‌ها برای افزایش ایمنی جاده‌های فرعی و اصلی شهرستان سیریک است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سیریک گفت: برای اجرای روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از جاده‌های روستا‌های دهستان بیابان و کندال نیز سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک، ۱۰۵ کیلومتر جاده اصلی، ۹۵ کیلومتر راه روستایی دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید