خبر فوری
هرمزبان:وزیر کشور در حکمی «محمد احمدی» را به سمت فرماندار شهرستان میناب در استان هرمزگان منصوب کرد.

فرماندار شهرستان میناب منصوب شد

فرماندار شهرستان میناب منصوب شدبه گزارش هرمزبان به نقل از  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی «محمد احمدی» را به سمت فرماندار شهرستان میناب در استان هرمزگان منصوب کرد.

در حکم روز چهارشنبه رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به «محمد احمدی» آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به سمت فرماندار شهرستان میناب منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» موفق باشید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید