خبر فوری

انهدام باند تهیه وتوزیع لوازم بهداشتی و دارو‌های تقلبی در هرمزگان /۳ متهم دستگیر شدند

سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان در گفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،گفت:باند تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و دارو‌های تقلبی در بندرعباس منهدم شد.

وی افزود:از مخفیگاه متهمان ۱۷۴ هزار و ۳۹۶ قلم لوازم بهداشتی و داروی تقلبی شامل دارو، کرم، شامپو، ادکلن، رنگ مو، اسپری، دستمال به همراه برچسب و لیبل دارو‌ها و جعبه‌های خالی برای تغیر تاریخ جدید با نام کشور‌های خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:اعضا این باند، دارو و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته را از سطح شهرستان جمع آوری و با تعویض برچسب و تاریخ آن در بین داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی استان پخش می‌کردند.

سردار ملکی افزود:۳ نفر از اعضای اصلی این شرکت غیرمجاز دستگیر شدند و تحقیقات از متهمان برای شناسایی سایر اعضا این باند ادامه دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید