خبر فوری

ویزیت رایگان ۳۰۰ نفراز ساکنین روستای سردنگ کمیز رودان

علی اعمی برنطین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،گفت:به مناسبت ایام سوگواری سرور و شالار شهیدان ۳۰۰ نفر از ساکنین روستای سردنگ کمیز شهرستان رودان با همکاری داوطلبان جمعیت هلال احمر استان رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان به مدت یک روز درشهرستان رودان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت:ویزیت رایگان، خدمات مامایی و مشاوره بهداشت روان از جمله خدماتی بود که تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر به افراد بی بضاعت روستای سردنگ کمیز ارائه کردند.

علی اعمی برنطین افزود: یک پزشک، یک ماما، یک روانشناس و تعدادی از داوطلبان شهرستان رودان در این طرح مشارکت داشتند.

روستای سردنگ کمیز در ۱۹ کیلومتری شهرستان رودان واقع و دارای ۱ هزار و ۴۲۳ نفر جمعیت است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید