خبر فوری

ملی‌پوشان وزنه برداری ایران از رسانه‌ها فاصله گرفتند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که کمتر از یک روز تا آغاز مسابقات جهانی وزنه برداری به میزبانی عشق آباد باقی مانده است پولاد مردان کشورمان باید از عنوان قهرمانی سال گذشته خود در غیاب چند ملی پوش شاخص به نام‌های بهداد سلیمی، سعید علی حسینی، ایوب موسوی و کیانوش رستمی دفاع کنند.

در شرایطی که تیم ملی وزنه برداری آخرین روز‌های حضورش را در تهران پشت سر می‌گذارد، سرمربی تیم ملی سعی می‌کند اخبار پیرامون پولادمردان را رسانه‌ای نکند به طوری که در چند هفته اخیر که ملی پوشان در تهران تمرین می‌کنند، حتی یک بار هم اجازه حضور خبرنگاران و عکاسان در تمرین صادر نشد تا این اتفاق باعث شود تیم ملی وزنه برداری از رسانه‌ها فاصله بگیرد.

مشخص نیست سرمربی تیم ملی به چه دلیلی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است و آیا این تصمیم می‌تواند منجر به کسب نتیجه‌ای درخشان در مسابقات جهانی شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید:تیم ملی وزنه برداری با ترکیبی ناقص به ترکمنستان سفر می‌کند؟ پولاد مردان با هشت وزنه بردار به عشق آباد می‌روند/ تیموری و سلیمانی غایب بزرگ ایران

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید