خبر فوری

سخنرانی جانشین مدیر کل در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهرستان سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ پرویز کرمی ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) و مراسم اربعین حسینی به بررسی مسائل و مشکلات مردم و ارائه خلاصه ای از شرح وظایف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیریک  در حضور امام جمعه اهل سنت و نمازگزاران شهرستان سیریک پرداخت.

 وی در ادامه عنوان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیریک در 7 ماهه نخست سال 97 این مدت عملکرد قابل تحسین و رونده موثری در پیش داشته است که از جمله آن می توان به تنقیه و لایروبی پل بزرگ هیوه،پاک سازی و درخت زنی، رفع آبردگی در محور اصلی و روستایی، نصب دوعددتابلو حد ترخیص در ابتداو انتهای حوزه شهری ،رنگ آمیزی و زیبا سازی بپایه تابلو ها تا انتهای حوزه استحفاظی، اهداء تعداد180 حلقه شبرنگ به شترداران،جمع آوری 5 نفرشتر و انتقال به پارکینگ طاهروئیه ، شستشوی تابلو علائم ایمنی، ایمن سازی مدارس روستایی گونمردی و سرزه غیره … اشاره کرد.

در پایان مردم خونگرم شهرستان سیریک از رئیس و پرسنل زحمتکش اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان سیریک تقدیر و تشکر کردندو مقرر گردید مشکلات این شهرستان بررسی و در صورت نیاز اقدام گردد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید