خبر فوری

ساماندهی سه رودخانه سیریک با اختصاص اعتبار

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، عبدالله پرتابیان سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک گفت: از محل اعتبارات ملی و مدیریت بحران استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی عملیات رودخانه‌ای گز، دهارن و مرگ اختصاص یافت.
وی افزود: این اعتبارات برای ساخت سد خاکی، سایت پرورش میگو، خاک برداری، لایروبی و ایمن سازی مزارع کشاورزی در مسیر رودخانه‌های گز، دهارن و مرگ سیریک هزینه می‌شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک گفت:پارسال بر اثر طغیان رودخانه‌های مرگ، دهارن و رودخانه گز ۱۵ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مسکونی، کشاورزی، تاسیسات زیر بنایی آب، برق، جاده و مخابرات خسارت وارد شد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان هرمزگان هم گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات توسعه ملی و توسعه سواحل مکران برای مهار روان آب‌ها در سیریک اختصاص یافته است.
هوشنگ ملائی افزود: به منظور مهار سیلاب‌ها مطالعات ساخت سد بر روی رودخانه مرگ تا پایان سال اجرایی می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید