خبر فوری

گرامیداشت توئیتری "19 مهر" و سالروز سفر امام خامنه‌ای به خراسان‌شمالی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بجنورد، هر ساله 19 مهر سالروز ورود پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی، یادآور خاطرات شیرین و زیبایی است که از ذهن هیچ شهروندی بیرون نمی‌رود. به‌همین سبب کاربران فضای مجازی در فصای توییتر، مطالبی را با موضوع این سفر پرخیر و برکت به استان منتشر کردند.

ترند‌شدن هشتگ 19 مهر و خراسان‌شمالی

در دو روز گذشته و همزمان با سالروز حضور رهبر معطم انقلاب به استان خراسان‌شمالی، هشتگ‌های 19 مهر و خراسان‌شمالی به یکی از پرکاربردترین هشتگ‌های فصای مجازی تبدیل شد. در ادامه به مرور برخی از توئیت‌های فعالان فضای مجازی می‌پردازیم.

حسین اکبری از فعالان فضای مجازی و رسانه استان نوشت: 19 مهر سال 91 وضعیت اقتصادی بدی را شاهد بودیم، دقیقاً همانند اکنون و بنا بود رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی بیایند. خیلی‌ها می‌گفتند مردم ناراضی‌اند و کسی به استقبال نمی‌آید اما بلعکس شد. لذا این خیال که مردم از انقلاب و رهبری زده شدند سال‌ها است در ذهن باطل دشمنان وجود دارد ولی این‌گونه نیست.

محمد قربانی یکی دیگر از فعالان رسانه استان در واکنش به سفر دیگر مسئولان به استان توئیت کرد: 19 مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی است که باعث پیشرفت 20 ساله استان شد، کاش با سفر دیگر مسئولان نیز به این استان، شاهد پیشرفت خراسان شمالی باشیم.

آینده از آن ماست

مهدی علیپور نیز که از فعالان دانشجویی استان است در خصوص این سفر تاریخی گفت: شش سال از سفر تاریخی مقام معظم رهبری می‌گذرد. در این مدت روز به روز شاهد پیشرفت و ترقی استان هستیم که این از برکات حضور حضرت آقا در بین ما است. آینده از آن ماست.

احسان مجد یکی دیگر از کاربران فضای مجازی در واکنش به این روز تاریخی گفت: از برکات سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی می‌شود به 800 پروژه محرومیت زدایی روستایی و 1700 میلیارد تومان مصوب سفر ایشان به سرزمین باب الرضا(ع) اشاره کرد.

امیر گریوانی یکی دیگر از فعالان توییتری گفت: مگر می‌شود با آمدن یک نفر در دنیا آرامش، عدالت و صلح برقرار شود؟ من باور دارم چون مقیاس کوچکتر آن را دیدم.

کاربری با نام مبلغ غدیر هم توییت کرد: رهبر انقلاب در سفر تاریخی خود به این استان گفتند، مردم خراسان شمالی را، مردم بجنورد و دیگر مناطق این استان را، با سرزندگی و بانشاط آماده به کار می‌شناسیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید