خبر فوری

رعایت شرایط و ضوابط قانونی در انجام تبلیغات انتخاباتی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علی‌اکبر وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: از طریق هماهنگی و همکاری با ستاد انتخابات استان هرمزگان و از چند هفته قبل مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در جریان بوده است و تعداد دقیق صندوق‌ها و تعرفه لازم مشخص و محل شعب اخذ رای نیز نهایی شد.

وی گفت: بالغ بر 180 هزار نفر بر اساس اعلام مراجع قانونی واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات در غرب هرمزگان هستند که کلیه تمهیدات لازم برای جمع‌آوری و شمارش آرای مردم در روز 10 اردیبهشت‌ماه تدارک دیده شده است.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: تعداد 133 شعبه اخذ رای در شهرستان بندرلنگه، 74 شعبه اخذ رای در شهرستان بستک و 50 شعبه اخذ رای در شهرستان پارسیان برای جمع‌آوری آرای مردم در این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است و ناظران شورای شورای نگهبان نیز در غرب استان آموزش‌های لازم را دیده و آماده برگزاری انتخابات در این دوره هستند.

وی از طرفداران هر دو کاندیدای این انتخابات نیز خواست تا با رعایت شرایط و ضوابط قانونی در انجام تبلیغات انتخاباتی، مانع از بروز تخلف شوند و شرایط را برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و نشاط در روز 10 اردیبهشت‌ماه فراهم کنند.

وحیدی همچنین عنوان کرد: تنها افرادی می‌توانند در شعب اخذ رای غرب هرمزگان در روز 10 اردیبهشت‌ماه رای دهند که مهر شرکت در انتخابات 7 اسفند را در همان حوزه غرب هرمزگان در شناسنامه داشته باشند. همچنین افرادی که رای نداده‌اند نیز می‌توانند در انتخابات این حوزه شرکت کنند.

رئیس دفتر شورای نگهبان بیان کرد: مردم هرمزگان در انتخابات 7 اسفند حماسه بزرگی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت دوباره با خون پاک شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام دادند و بدون شک انتخابات 10 اردیبهشت‌ماه نیز صحنه نمایش همدلی و انسجام عمومی ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید