خبر فوری

از دانلود نرم‌افزار یادداشت برداری دیجیتال تا نسخه جدید پیام‌رسان گپ

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود jetAudio Music Player Plus 9.5.3 موزیک پلیر جت آیدیو اندروید نرم افزار jetAudio یکی از قدرتمندترین پلیرهای گوشی های هوشمند است. این نرم افزار ابتدا برای کامپیوتر عرضه شد اما به دلیل استقبال فراوان کاربران، نسخه موبایل آن نیز عرضه شد.

این نرم افزار اکنون با داشتن بیشترین امتیاز در بین پلیرها، به عنوان محبوب ترین پخش کننده صوتی انتخاب شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک های خود را با کیفیت بالا و در محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین گوشی دهید و از آن لذت ببرید.
jetAudio Music Player Plus  – برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Avast Antivirus 2018 v6.12.1 – آنتی ویروس avast برای اندروید   گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. نرم افزار Mobile Security & Antivirus Avast یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است که توسط شرکت Avast ساخته شده است. این آنتی ویروس می‌تواند امنیت و سلامت سخت افزاری گوشی هوشمند شما را به خوبی حفظ کند. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطمینان داشته باشید که گوشی شما درگیر ویروس های مختلف نمی‌شود.

 

دانلود Mobile Security & Antivirus 6.5.2 - آنتی ویروس avast برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود BetterBatteryStats 2.4-265 – برنامه کنترل مصرف باتری برای اندروید   با استفاده از نرم افزار Better Battery Stats می توانید به صورت کامل بر روی باتری گوشی خود مدیریت کنید و از برنامه های پر مصرف موبایل خود با خبر شوید و آنها را ببندید. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از هر برنامه در اختیار شما قرار می دهد و با پیشنهاد هایی که ارائه می کند می توانید مصرف باتری گوشی خود را کاهش دهید.

Better Battery Stats

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Call Recorder – ACR Premium 29.8 – برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است. امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder – ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder – ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Flowx v3.030 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل اندروید   با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه ای نیاز دارند که به آنها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد. نرم افزار Flowx در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است.
دانلود Flowx v2.106 بهترین نرم افزار پیش بینی وضع هوا برای موبایل برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید برنامه توربو Turbo Download Manager FULL v5.23 دانلود منیجر رایگان اندروید

نرم افزار Turbo Download Manager یکی از قدرتمند ترین بهترین برنامه ها در زمینه دریافت فایل از فضای وب است. این دانلود منیجر پرقدرت می تواند فایل ها را تا 5 برابر سریع تر از مرورگر، دانلود کند. این نرم افزار با بیش از 5 میلیون بار دانلود، لقب محبوب ترین دانلود منیجر را بدست آورده است. نرم افزار Turbo Download Manager توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.0 از 5.0 را کسب کند.

Turbo Download Manager برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Infinite Painter FULL v6.1.74 – نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Adobe Photoshop Express Premium v5.1.524 – برنامه ادوبی فوتوشاپ اکسپرس برای اندروید   نرم‌افزار Adobe Photoshop Express ابزاری است که بوسیله آن می‌توانید به سرعت تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید. با استفاده از فیلترهایی که در این نرم‌افزار وجود دارد می‌توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دانلود نرم افزار فتوشاپ برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Pulsar Music Player Pro 1.8.7 برنامه پخش کننده موزیک اندروید   نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

  Pulsar Plus ضمن داشتن قابلیت های  نرم افزار های مشابه با حجم کمتر از 5 مگابایتی و طراحی و ساخت فوق العاده اش کاری  می کند که با همه  پلیرها موسیقی خداحافظی کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

دانلود Pulsar Music Player Pro  ؛ پلیر قدرتمند و بسیار کم حجم   برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود App Manager v4.11 نرم افزار مدیریت برنامه ها و اپ های اندروید   نرم افزار App Manager یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه‌ها و اپ‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید و به دلیل سرعت بالایی که دارد در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. گفتنی است که این نرم افزار را بهتر است بر روی گوشی‌های روت شده استفاده نمایید.

 

دانلود App Manager v3.43 نرم افزار مدیریت برنامه های اندروید برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید