خبر فوری

میثاق نامه دانشجویان مؤمن انقلابی اصفهان با امام امت حضرت آيت ا… خامنه اى (مدظله العالی)

 به گزارش هرمزبان به نقل از   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در متن میثاق نامه دانشجویان بسیجی اصفهانی در دانشگاه آزاد خورسگان آمده است ؛ ما دانشجویان مؤمن انقلابی اصفهان و وارثان خون پاك شهداي مظلوم سرزمين مجاهدت هاي خاموش، در راستاي حفظ و صيانت از انقلاب اسلامى عزيز و آرمانهاي والاي حضرت امام (ره) و شهداي گرانقدر انقلاب و با تأکید بر مردم سالاری دینی، عهد می بندیم که تا پای جان از انقلاب اسلامی، این یادگار ارزشمند حضرت روح ا… (ره) دفاع خواهیم کرد و در این راه هرگز خسته و نااميد نشده و از پاى نخواهيم نشست.

ما به عنوان حافظان انقلاب اسلامی همواره نهال عدالت خواهی و مطالبه گری را در وجود مان آبیاری می کنیم و خود را مسئول پیگیری مبارزه با انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی، اداری و اجتماعی و جلوگیری از انحراف خط اصیل انقلاب اسلامی می دانیم و در این راه با هیچ شخص، جریان و گروهی عهد اخوت نبسته ایم .

ما تمام قد در مقابل نفوذ لیبرال ها، منافق ها، و غیرانقلابیون به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشورایستاده ایم و در این روزهای حساس کشور تمام همت خود را برای رسیدن به دولت اسلامی به کار خواهیم گرفت.

ما ندای دشمن ستیزی خود را به گوش خفته گان خارجی و در خواب ماندگان داخلی می رسانیم که فرزندان انقلابی امام روح اله (ره) در سایه رهنمودهای خلف صالح ایشان اکنون محکم تر از پیش ایستاده اند و مصمم هستند دنیا را از لوث وجود استکبار پاک کنند.

ما به عنوان جوانان كارآمد ايران اسلامى تمامی استعدادها و توانایی های خود را، در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، به كار مي بنديم و در این راه از ظرفیت های درونی کشور غافل نخواهیم شد.

ما دانشجویان مؤمن انقلابی اصفهان تا آخرین منزل، آخرین نفس، و آخرین قطره خون، برای اعتلای کلمه الله، مى ايستيم و شهادت در این راه را، قله افتخار مي دانيم و بار دیگر آمادگی خود را طبق فرامين و رهنمود هاى ولی امر مسلمین برای حضور در همه عرصه های جهاد، از پیکار تن به تن با سفاکان عالم تا جهاد روشنگرى در اقصی نقاط عالم اعلام می داریم.

انتهای پیام /س

میثاق نامه دانشجویان اصفهانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید