خبر فوری

فردا بهره برداری از ۴ طرح گردشگری در هرمزگان

فردا بهره برداری از ۴ طرح گردشگری در هرمزگانفائقه اتابک معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: به مناسب هفته گردشگری ۴ طرح در استان به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: این طرح‌ها شامل مجتمع گردشگری سپید در سرخون با ۲ میلیارد تومان اعتبار، دفتر خدمات مسافری با حدود ۱۰۰ میلیون تومان و سفره خانی سنتی پاژ در بندرعباس با ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار و واحد پذیرایی در اسکله مسافری شهید حقانی بندرعباس با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این طرح‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.
فائقه اتابک افزود: ۲ طرح شامل دفتر خدمات مسافرتی و مرحله دوم مجتمع تفریحی گردشگری داریوش هم چهارشنبه ۱۱ مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: رونمایی از پوستر نخستین دوره رسمی و تخصصی راهنمایان گردشگری دریایی در بندرعباس نیز از دیگر برنامه‌ها است.
فائقه اتابک افزود: این دوره تخصصی توسط موسسه مشق آفرینش و با همکاری این اداره کل و اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار می‌شود.
هفته گردشگری با شعار “گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک” همزمان با ۵ مهر روز جهانی گردشگری آغاز شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید