خبر فوری

واگذاری ۷۸ هکتار از اراضی ملی جاسک به بنیاد مسکن

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،جمشید سالاری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک گفت: ۷۸ هکتار و ۵۵۴۲ مترمربع از زمین‌های ملی این شهرستان به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان واگذار شد.
وی افزود:این زمین‌ها در قالب قانون ۴ ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن در دو فقره شامل تحویل و تحول ۲ هکتار و ۳۳۰۲ مترمربع از اراضی قریه گزدان برای سکونت خانه اولی‌های این روستا و تحویل و تحول ۷۶ هکتار و ۲۲۴۰ مترمربع از اراضی منطقه کوئیک برای اجرای طرح هادی روستا به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان واگذار شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک هدف از واگذاری این زمین‌ها را برطرف کردن نیاز‌های مسکونی روستاییان، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، مدارس، مساجد، اماکن ورزشی و توسعه روستا عنوان کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید