خبر فوری

برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای شهرستان بندرلنگه

هرمزبان:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید حسین فاطمی عصر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: این یادواره 19 فروردین ماه جاری با حضور حاج صادق آهنگران در محل گلزار شهدای گمنام برگزار می‌گردد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس نماد ایثار و شهادت‌طلبی ملت ایران در دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با فریب گروهک‌ها و کودتا، سعی در براندازی نظام داشتند اما موفق به این کار نشدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه شهدا را الگوی ما و نسل‌های آینده معرفی کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا موجب بیمه‌شدن جوانان نسل حاضر و آیندگان می‌شود، امروز برگزاری یادواره‌ها در جای جای این میهن اسلامی نهادینه شده است و برگزاری یادواره‌های شهدا اعلان فرهنگ شهادت و انتقال عملکرد شهدا به نسل‌های امروز و آینده است.

فاطمی اضافه کرد: مراسم یادواره شهدا اشاعه فرهنگ شهادت است که ما برای بیداری و توجه خود و رفع مشکلات خویش برگزار می‌کنیم و همه ما و خانواده‌های معظم شاهد وظیفه داریم شرایط حضور تمام مردم را در مراسم یادواره فراهم آوریم تا با حضور کامل در مراسم یادواره، بهره معنوی برده شود و توشه‌ای برای خود ذخیره کنیم.

وی یادآور شد: این یادواره به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه، پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و شهرداری بندرلنگه و شهرداری بندرکنگ برگزار می‌شود که ان‌شاءالله شاهد حضور آحاد اقشار جامعه خواهیم بود و بار دیگر ثابت خواهیم کرد مردم پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزای فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید