خبر فوری

پیگیری ساماندهی سوخت شناورهای صیادی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک گفت: ساماندهی سهمیه سوخت شناور‌های صیادی به فوریت پیگیری می‌شود.
وی افزود: بدلیل سوء استفاده برخی افراد در منطقه و قاچاق کردن سوخت متولیان امر در صدد ساماندهی سهمیه در خصوص سوخت شناور‌ها سبک صیادان هستند.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: این امر به فوریت پیگیری می‌شود تا در فصل صید وصیادی، صیادان متضرر نشوند.
محمد رادمهر افزود:رفع مشکلات صیادان به دلیل گستردگی حوزه آن در زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیشتر خانوار‌های جاسکی یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است.
وی گفت: در این راستا برخی دستورالعمل‌ها در خصوص صید وصیادی که در گذشته تصمیم گیری شده است در مجلس مجددا کارشناسی و بررسی می‌شوند.
فرماندار شهرستان جاسک افزود: همه ما مسئول هستیم تا برای رفع مشکلات مردم تلاش نماییم و باید برای زیر ساخت‌ها برای حضور آسان صیادان در دریا تلاش شود.
رادمهر بااشاره به ضرورت ساخت جاده دسترسی، روشنایی محیط اسکله و مرتفع کردن مشکل آب و برق آن گفت: مسئولین مربوطه دستگاه هاو مسئولین شرکت تعاونی‌های صیادان با همکاری باید این مشکلات را حل کنند تا صیاد جز دغدغه صید هیچ گونه نگرانی نداشته باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید