خبر فوری

ثبت بیش از هزار تماس مردمی با مرکز سامد هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: امسال هزار و چهارصد و چهل تماس در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.

وی افزود:از مجموع تماس‌های ارجاعی به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ۴۲۰ مورد منجر به نتیجه شده است.
استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر سامانه سامد، میز خدمت و ملاقات‌های حضوری شهروندان در روز‌های سه شنبه، مدیران موظفند درنماز‌های جمعه شهرستان‌ها شرکت کرده و به مشکلات مردم پاسخ دهند.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان هم گفت: روزانه حدود بین ۸۰ تا ۱۲۰ تماس مردمی در این سامانه ثبت می‌شود.
محمد رضا پاکروان افزود: ۷ تا ۱۰ روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواست‌های مردمی است.
وی گفت: درخواست‌های مردمی با شماره تلفن ۱۱۱ به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع داده می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید