خبر فوری

کسب رتبه A شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در آزمون مهارت استاندارد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان،شهروز آبراری لزرجانی با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی این شرکت در آزمون مهارت (PT) مرکز آزمون مهارت سازمان ملی استاندارد ایران موفق شد بهترین امتیاز را دریافت کند.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: آزمون های مهارت (PT) proficiency testing فرصت مقایسه عملکرد یک آزمایشگاه را با سایر آزمایشگاه ها در یک زمینه مشخص فراهم می نماید و از روش های کنترل کیفیت خارجی آزمایشگاه ها  و  تایید توانمندی آزمایشگاه در انجام یک آزمون است.

 مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: آزمایشگاه ها به ویژه در صورت داشتن استاندارد 17025 با شرکت در آزمون های مهارت  قبولی در آن، درجه ای از اطمینان و تضمین کیفیت نتایج آزمون ها را برای آزمایشگاه و مشتریان آزمایشگاه  فراهم می کنند.

آبراری ادامه داد: در این آزمون نمونه‌های مجهول بین آزمایشگاه‌های شرکت‌کننده توزیع می‌شود، نمونه‌گیری و آزمایش توسط کارشناسان صورت گرفته و قبولی در این آزمون منوط به انجام درست آزمون و تعیین اعداد مجهول است.

وی موفقیت شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم را مدیون کارشناسان خبره و متعهد آن دانست و گفت: این شرکت با 15 آزمایشگاه شامل صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و آشامیدنی، آب و فاضلاب، میکروبیولوژی، سم شناسی- مایکوتوکسین، باقیمانده سموم، فلزات سنگین، شناسایی و اندازه گیری اسیدهای چرب و الکل، مواد اولیه، صنایع بسته بندی، مکمل های غذایی و دارو، شناسایی فرآورده های تراریخته، تشخیص حلال، بتن و مصالح ساختمانی، آزمایشگاه برق و الکترونیک در حال انجام خدمات آزمایشگاهی در سطح کشوری است.

آبراری از اشتغال 106 نیرو در این مجموعه خبر داد و عنوان کرد: در این مجموعه چهار نیرو با مدرک تحصیلی دکترا، 28 کارشناس ارشد، 35 کارشناس، 39 نیروی فوق دیپلم و دیپلم مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم تصریح کرد: دفاتر این شرکت در شهرهای بندرعباس و بندر لنگه، همچنین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و ارگ جدید بم نیز در زمینه های مختلفی از جمله بازرسی فنی آسانسور، بازرسی فیزیکی تأیید نوع خودرو، بازرسی و نمونه برداری کالا نیز خدمات خود را ارائه می دهند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید